پرینتر P231

امتیاز کاربران

واحد فروش

Hiti Pringo P231 چاپگر همراه اجازه می دهد تا عکس گرفته شده توسط گوشی های هوشمند.به راحتی چاپ شوند. امکانات این چاپگر همراه عبارتند از فن آوری dye-sub، wifi، سریع، ایمن و راحت. همراه با چاپ نقره ای، تمبر سفارشی، مقاومت در برابر UV، ضد اثر انگشت، همراه با مواد مصرفی اقتصادی، Pringo شما اجازه می دهد تا به راحتی لحظات زندگی تان را حفظ کنید .
پرینتر های موبایل Pringo،  اجازه می دهد تا عکس گرفته شده توسط  گوشی های هوشمند.به راحتی چاپ شوند.

امکانات این چاپگر همراه عبارتند از:
 فن آوری dye-sub، wifi، سریع، ایمن و راحت. همراه با چاپ نقره ای، تمبر سفارشی، مقاومت در برابر UV، ضد اثر انگشت، همراه با مواد مصرفی اقتصادی، Pringo شما اجازه می دهد تا به راحتی لحظات زندگی تان را حفظ کنید .
پرینتر های بی سیم قابل حمل سریعتر، ایمن تر و با پهنای باند بیشتر برای انتقال عکس برخلاف دیگر برندها که از بلوتوث استفاده میکنند .مهم نیست که چقدر از دستگاه فاصله دارید شما را قادر میسازد به سرعت و به راحتی انتقال عکس از گوشی های هوشمند را انجام دهید، برخلاف دیگر برندها .پرینتر پرینگو قابلیت اتصال به هر دو سیستم عامل و اجرا شدن روی تمامی گوشی های هوشمند را دارد . شما در هر لحظه میتوانید با کمترین هزینه خاطراتتان را ثبت کنید.

منحصر به فرد با تکنولوژی بالا قاب عکس متالیک:
با استفاده از این دستگاه کییفیت عکس های خود را با حالت متالیک تجربه کنید . هر چاپی شامل یک پوشش براق است که اجازه می دهد تا عکس را با کیفیت بالا و حالت ضد خش و ضد اثر انگشت داشته باشید عکس با کیفیت بالا: برای بهبود کیفیت تصویر از هر عکس، تکنولوژی خاص استفاده می شود خاطرات خود را بدون  محو شدن و ازاثر انگشت بطور کامل  حفظ کنید .
مواد مصرفی اقتصادی:
  با منابع سازمانی یکپارچه، ما با ارائه راه حل های مصرفی مقرون به صرفه تر برای مصرف کنندگان در پی لذت بیشتر و راحتی بیشتر در حین چاپ و عکاسی هستیم و این را برای شما به ارمغان آورده ایم.  

0

در اين بخش نظری ثبت نشده است.

دیدگاه خود را وارد نمایید

سوال امنیتی : مجموع دو عدد 9 و 5